BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

in progress to married , ,

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 28 June 2012

23:40


Dear diary , 
HUARGGGHHHHH ! 
gadoh lagi seyhhh . haha . 
never mind laaa .
besok insyaallah akan oke :)
em . ary ni , aku rase mcm terpikir sendiri . 
dapat tak aku keja hale tuju yang aku rancang.
SEBAIK-2 PERANCANGAN , ADALAH RANCANGAN
ALLAH UNTUK HAMBANYA :)
siang tadi mase tgah dudok sorg-2 ,
sambel bersihkan pintu . tetibe terdetik kat hati kecik ni
macam mane satu hari aku ditinggalkan atai ? 
perlukah mengalah dengan takdir ?
tak . . selagi kite masih bernafas , 
perjuangan masih perlu diteroskan . kan ?
emm . mungkin sekarang kite seronok dgn 
hidup yang sentiase melalaikan . tapi 
ALLAH MAHA BERKUASA 
kalau dye nak tarek segale pinjaman yang diberi 
sekelp mate , pffffftttt ~ hilang semua kurniaan DIA . 
sebagai pasangan kekasih yang tak mempunyai ikatan , 
mestila mcm mcm godaan yang mendatangkan . 
IBU CAKAP ,
naluri bercinta tu akan tiba kat sesiape bile dah tibe masenye .
janji , kite kene pandai kawal diri . hmmm :')
yea . .  betol cakap ibu .
rase tu mang tak dapat di halang . 
dulu , sebelum aku berhijab . 
aku selalu pk , kalau aku pakai tudung , tapi buat maksiat . 
nak buat ape kan ?
tapi sekarang , aku dah jumpe jawapannye . 
BUKAK AURAT DAN MELAKUKAN MAKSIAT 
ADALAH DUA PERKARA YANG BERBEZA .
jadi , bila aku dah pakai tudung , lepaslah dosa buka aurat .
bukan nak cakap boleh buat maksiat dgn pakai tudung , tapi 
sekurang-2nya kate kate tu meyaken kan aku untuk berhijab :)
emm . den . .  pergi lagi jauh aku pk .
umur semakin meningkat . . perjalanan aku dgn atai masih jauh.
banyak lagi peringkat yang ktorg kene hadapi .
teringat pulak kate kate ,
USTAZ DON DANIYAL 
mase datang poli aku arytu .
dye cakap , kalau kite ade org yang kite syg ,
dan hati kite ni kuat nak berubah .
kenape perlu tggalkan org yg kite syg dgn alasan nak berubah 
sedangkan kite boleh ajak dye berubah same same dgn kite :)
yea , untuk membuat satu perubahan , .
bukan senang . . banyak dugaan yang akan dtg . 
em , tapi tetap kene cube . 
mungkin sekarang , aku dgn atai belum lagi berjaye .
tapi aku berharap sangat dye akan jadi imam yang baik untuk aku .
suatu hari nanti . .
dye akan bimbing aku kearah yang lebih diredhai . .
bukan cakap kosong , 
aku selalu cakap kat dye pasal ni . 
saye tauw awak boleh jadi ape yang saye nak sayang .


MENGIMAMKAN SOLAT  DAN KEHIDUPAN SAYE 

KEARAH YANG LEBIH DIREDHAI , 



harap-harap kite masih diberi peluang untuk melaksanekan semua tu . :')

 SAYE HARAP , AWAK ORANGNYE :')

0 taip komen anda :):

 
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon