BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

in progress to married , ,

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 29 June 2012

GET WELL SOON SAYANG :'/


Dear my online diary . 
Hari ni , atai balek rumah . 
Dye tak sihat dari semalam sebenarnye . aku salah .
salah sebab marahkan dye semalam . 
hmmm , maapkan b papa . .
bby minta maap sesgt .
hari ni dye balek , sebab dye rindu sgt kat aku :')
aku pon rindu sgt kat dye . even , baru seminggu tak jumpe .
tatw lah nape ktorg mcm ni .
tadi malam kitorg kejap . aku jumpe dye kat sg besa .
badan dye panas sangat . dye asek ckp dye oke je . 
tapi , aku ase panas sgt . hangat badan dye , aku dapat rase .
awak demam ni sayang , kenape la kua umah . 
kitorg jumpe tak lame . 
tapi cukop membhageakan aku dan dye . 
seronok yang amat sgt . rase mcm dpt ilgkan rindu seminggu . 
balek je rumah , macam biase .
dye mesti cerite hepy dye jumpe aku . 
everytime jumpe mesti macam tu .
sayang betol dye kat aku :')
aku online sambil text dgn dye .
tapi lame-lame , aku pasan yang dye mcm tak larat .
aku suruh dye rehat .
dye selalu nak dgn aku sampai tak pk kesihatan dye . 
sayang , take a good care of yourself dear .
jangan buat kalau tak mampu . 
kesihatan awak lagi penting .
dah ter stop mcg , tetibe dye mcg ag . 
tanpe bace , aku tauw yang dye akan cakap dye rindukan aku .
hmmm . sayang . . .
say seribu kali rindukan awak . .
saye suroh awak tdo . tapi , awak cakap yang bukan- bukan .
hmmm , awak buat saye menanges sayang . 
saye risaukan keadaan awak , kenape awak cakap bukan-bukan ni . 
ha sayang ?
jangan . . jangan cakap mcm tu lagi  . .
now , awak dah tdo .. 
saye tipu awak saye tdo sekali supaye awak tdo . 
maafkan saye . 


SAYANG , AWAK BAEK CEPAT-2 TAU , 

NANTI BBY MASAKKAN NI :)

awak suke ? :D

0 taip komen anda :):

 
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon