BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

in progress to married , ,

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 16 April 2013

GADO-GADO

sekian lama menyepi dengan vlog ni , akhirnya ! HAHA :D
akhirnya apa kan --' . akhirnya aku bukak lagi blog ni . kenapa ? sebab malam ni sepatutnya aku study , tapi aku boleh online 24 hours non stop ! kenape lagi ? sebab frust weyhhh :'( sob3 ! kenape frust pulak ? agak-agak kenape , hauwmmm . let me tell you guys something was happened today . ape bende ? ntah -,- haha.seperti tajuk yang tertera-tera , gado-gado merupakan sejenis kuih . 
tapi aku pon tatw la kuih 
gado-gado cemane. jap , tanye pakcik google . jap ea ....
setelah di google image kan , haseilnya . TADAAAAA !

He'eleh , cakap rojak je kenape kan =.=

oke , back to our main topic . bukan nak cerita pasal gado-gado yang ni la . dengan peredaran masa yang pesat , ejaan akan jadi semakin singkat .
GADO-GADO sebenarnya adalah short form untuk GADUH-GADUH
pfffftttt ~ kalau nak bercerita pasal gado dengan buah hati ni , mang takde entry laen la jawabnye . mang gadoh je la manjang. tapi ! hari ni gadoh paling bengang aku rase ! 
mane tak nye , dah la g kfc , tak makan . ktorg oder , naek atas tempat nak makan , cakap-cakap pastu balek . weyyy ! ayam aku tak makan pon korang tauw . betapa saketnye hati . kalau setakat gadoh dengan dye tu ape la sangat . dah mcm rutin aku dah . kalau tak gadoh tu , aku bercinte dengan bende laen la tu . bukan atai la . dengan banggenye , aku pegy bagi ayam kfc tu kat kawan dye keje kat shell . bengang punya pasal . haha . rezeki kau la diqin . 
dye cakap aku salah , aku cakap dye salah . blablablabla~ sampai ke sudah la jawabnye . tapi takpe , besok aku dah balek shah alam . ready untok final . biaq pi kat dia lah nak lagu mana pun . ceq tak taw . kalau ceq dah busy kat sana , jangan dok kalot rindu kat ceq naa . awat hang ego sangat . tauw la hang punya moto dah modified , hang tak payah dok loqlaq lagi nak modified ego kat hati hang tu. saket hati ceq ni .
hais , teringat pulak membe cakap . kita ni malas nak cari laen je, tu yang dok saba je tu . 
hmm , malam ni ko g mane ntah . aku pon kat rumah tak study . dok melangok depan notbuk ni . takpe la , besok aku balek dah . tade nak kacau mase kau dah , assalamualaikum ..

0 taip komen anda :):

 
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon