BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

in progress to married , ,

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 14 May 2013

kepercayaan :')

assalamualaikum w.b.t 

bila mana aku meletakkan sepenuh kepercayaan terhadap kau , 
saat tu bermula hidup kau tanpa aku mengambil kira tentang apa-apa urusan harian kau :')

kepercayaan.
tu yang setiap pasangan nak kan.
aku susah nak percaya orang
lebih-lebih lagi org yang aku syg
yea , terlalu susah .
walaupun usia perhubungan dah melebihi tiga tahun
bagi aku sesuatu jangka masa bukan jadi ukuran
kenapa susah nak percaya?
sebab percaya akan buat aku terluka
sebab percaya akan buata aku menangis 
sebab percaya aku akan diperbodohkan
sebab percaya aku akan ditipu 
banyak lagi sebab percaya boleh menyebabkan beberapa hal lain berlaku.

ayat kat atas tu , status aku kat pesbuk .
keluarnya statement tu sebab dea meminta untuk dipercayai.
dea sayangkan aku sgt , yea itu aku pasti.
tapi untuk mempercayai dea , tak mudah .
dea sayang aku , tapi aku lebih kenal diri aku 

aku tak nak bg kepercayaan aku kat dea,
sebab aku tauw yang aku takkan kisah dah pasal hidup dea.
yea, itu yang kepercayaan yang akan aku serah 
K E B E B A S A N
kebebasan dalam hidup dea tanpa aku hiraukan apa-apa lagi.
aku taknak bende tu jadi tapi dea dah menta untuk kali yang keberapa entah.
mulai malam ni , apa yang kau nak itu lah yang kau akan dapat sayang
kebebasan hidup kau tanpa aku perlu mengaturnya
kebebasan hidup kau tanpa aku perlu mengambil kira
maaf sayang , aku tak terdaya melawan kemahuan kau 
aku nak kau bahagia dengan pilihan kau sendiri.
itu sahaja :')

0 taip komen anda :):

 
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon